Jom Kita Kawan!!

27 April 2009

27/04/2009 - Jawap Tag Pertama

Huhuh~~ pertama kali nih dapat tag... thanks to yan...dapat gak aku jawap2 tag nih...hehehe...
ni semangat nak menjawap.

1. Letakkan gambar anak yg baru lahir. Gambar kalau boleh mestilah yg masih dalam wad maknanya gambar anak pada hari PERTAMA



2. Letakkan butir ini
Nama anak : Syed Edhan Hazeeq Bin Syed Fairuz
Panggilan : Hazeeq / Ageeg (ni daddy nyer yg panggil)
Jantina : Boy
Tempat lahir : HUKM
Berat sewaktu lahir : 3.17kg
Cara kelahiran : Operation

3. Harapan pada anak ini, jd apa dan KENAPA?

- harapan bab kerjaya: aku doakan hazeeq jadi doctor... kenapa? sebab dalam keluarga baru ader sorang doktor (kakak sulung aku). Seronok pulak kalau anak jadi doktor ni...kerjaya yang bagus n mulia... huuhu..Nanti kalau aku sakit ker leh la mintak anak sendiri check kan... :D

- harapan bab kekeluargaan: aku nak hazeeq jadi anak yang soleh dan taat n sayang pada mummy n daddynyer...jadi anak yang berguna dan berjaya dunia dan akhirat dan teladan pada adik-adiknyer...

4. Aku nak tag:
- alahai, sape ek yang sudi jawap tag ni....
SEMUA FOLLOWER YANG ADA DALAM BLOG NI... KECUALI ANGEL N VENDER (PASAL YAN DAH TAG KORANG)...

No comments:

Jejak Jari