Jom Kita Kawan!!

19 May 2009

19/05/09

Semalam hazeeq ader berak lagi lepas makan but x kerap mcm 1st dia kene cirit birit...
Lega juga hati ni...but still risau selagi dia x betul2 sihat...

emosi kat office hari ni x menentu... kerja banyak sangat nak disiapkan sorang-sorang...dengar kata ada ex-staff nak join sini balik, satu dept ngan aku...x tahu la perasaan happy or tak..pasal rasanya x serasi kot ngan dia.. tgk la mcm mana boss nyer penilaian... kalau dah boss nak ambil dia jugak aku kene la accept...dalam masa sama aku nak try cari kerja lain...nak berhenti kerja kalau betul ex staff tu join balik...better mcm tu daripada kang aku datang office x ikhlas jer nak buat kerja...kalau dept lain2 x kisah sangat, tapi ni satu department dengan aku plak...tu yang susah sikit tu...

Aku dapat offer keje last week tapi x leh nak pergi sebab tengah pregnen... maner diaorg nak terima kan...tengok la macam mana..............

3 comments:

ct rahani said...

sabo yer zura.. dugaan tuh sumer..

attyfir said...

salam zura..zura DAh terai tanya tak co yg nak aMIK TU walupun zura preggy..

aPA2 pun zurA sbr ye

Zura said...

vender ~~ tq

kak atty~~ dah tanya dah tempat tu...diaorg kata susah nak masuk kalau preggy sebab due jer dah bulan 10 n kira cuti tanpa gaji nanti..diaorg akan call zura balik nanti lepas tempoh zura bersalin.

Jejak Jari