Jom Kita Kawan!!

21 March 2011

Birthday sapa??

Assalamualaikum semua...

bulan ni dah 29 dah umur saya....waaa... rasa mcm x caya da nak cecah 30...
perangai masih mcm budak2..sikit2 majuk2 buat perangai (kata hubby la)...belum matang lagi ni...

19/03 ari tu genap lah umur saya 29 tahun. Hadiah? huu~~ oleh kerana sekarang saya kuat bersolek, jadi hubby beri duit untuk beli barang make up... dia tak berani nak beli sebab takut saya x suka warna tersebut... yelaaa..sebenarnya dia malu nak belikan make up... huhu~~ lelaki beli make up mcm jarang nampak....

acctually, saya wish nak laptop...tapi hubby kata kene tunggu minggu depan... will seeee!!!! tak dapat memang majuk 44hari... ecehhh~~

erm...suami ada tanya sempena meningkat umur ni apa azam saya... kelu tul lidah nak menjawap... akhirnya x terjawap...cuma azam betul2 saya tahun ni nak kuruskan lagi badan...lepas bersalin dah turun "SIKIT" so now nak kuruskan lagi hingga ramping gitu...amin.... bukan apa...dah berapa tahun ek asyik bentuk badan bulat...rasaya nak jadi lagi meningkat umur lagi menawan gitu...hehehe...

p/s: nak naik berat badan senang sangat, nak kurus ibarat lari tak nampak penghujung jalan la...

salam,

1 comment:

Anonymous said...

HAPPY BIRTHDAY

Jejak Jari