Jom Kita Kawan!!

04 July 2011

BUKAN UNTUK RAYA DAH!!!

Korang dah beli baju raya untuk anak-anak?


aku dah beli last 3 weeks tapi dah x leh jadikan baju raya dah...
sebab? tak muat dah....seluar ok, tapi baju2 semua dah muat2 ngan anak2.....cepat membesar kan diaorg... huhu~~~ nampak gayanya kene beli lagi sekali lah lepas ni....


untuk mummy pun kene beli lagi..pasal perut dah makin besar...kalau boleh raya ni nak pakai baju besar...cover sikit biar org x perasan pregnen ke 4...bukan malu, cuma malas nak mendengar org bercakap..kesian anak2 lah... cukup belanja kah.... glupp.... last2 tuan punya badan dah x ada mood nak raya.... aku bukan ape, x suka kena perli...walhal kemengandungan aku x ada kene mengena dengan mereka...hehehe...lagipun aku dah nak resign...apa masalah kalau aku nak pregnen pun.... insyaAllah anak2 tak akan tersisih lah....so far sama rata aku layan...buat salah kene marah...buat baik kene puji...xada beza pun...


mana nak cari kan jubah yang besar2...kuikuikui...yg ada kat shopping compleks ni banyak untuk org slim tau...kesian ibu mengandung ni...nak beli baju raya kat modern mum, seksi plak kata hubby....
ada saiz besar tapi kain plak x sedap...


jadi en hubby senang, baju raya dia dah tau nak beli kat mana.... selesa semua kain2 nye....


masalah lagi satu, nak cari kasut raya....waaa...udah la kaki bukan saiz cinderella....susah ooo nak cari kasut...xper2...susah sangat beli kasut selipar jer....

Jejak Jari