Jom Kita Kawan!!

21 October 2012

Baby Boy Vs Baby Girl

Assalamualaikum...

Lamanya tak menulis kat blog...
kadang-kadang sempat jenguk je...

Well sekarang terbaru aku tengah menjalani dugaan mengandung.. anak ke 5 sudah... and maybe will be the last...

Walaupun belum scan jantina baby, tapi gerak hati mengatakan baby ni lelaki...maka tambah lah lagi 1 hero dalam keluarga kami... kalau betul maka anak aku nanti 3 lelaki dan 2 perempuan... hehe... mesti riuh rendah rumah...

Kali ini mengandung aku jadi malas sangat... malas dari segi menghias diri untuk suami, apatah lagi time nak keluar rumah. Masuk shopping complex pun dah malas... apa lagi bercuti-cuti malaysia...hahaha.. dulu masa mengandung hazeeq dan hariz pun macam ni... suka duduk rumah je... Lain pulak masa mengandung aleesya dan aleeya, aku kaki jalan, kaki bercuti dan kali shopping.. bab bersolek jangan cakap lah... duduk rumah pun make-up...

Cabaran uruskan rumahtangga dan anak-anak sedikit meletihkan tambahan pula pembantu rumah dah berhenti kerja gara-gara ikut boyfriend bangla nya... nak cari pembantu rumah baru susah sikit sekarang, silap haribulan, duit yang kita bayar maid lebur je bila dapat maid yang teruk...

Maka buat masa ni aku lah yang uruskan segalanya... memang triple letih sebab dalam keadaan diri yang tengah mengandung.. tapi tak apa... semoga keletihan aku ni di balas dengan pahala besar oleh Allah swt... amin

Jejak Jari