Jom Kita Kawan!!

05 July 2010

Kisah hujung minggu

Al-kisahnya, hujung minggu lalu, setelah seminggu menanti, tibe la hari ahad...(ayat poyo je)..
Mcm biasa lah, hari ahad sekarang ni hari "layang-layang" kat area rumah aku nih...

tapi.......... hari ahad bebaru nih, angin langsung tak ader...upset betul ler...dah la layang-layang kami paling besar...hehehe...langsung tak naik...tapi dalam menunggu angin tu, aku nampak sorang budak lelaki (lebih kurang darjah 4 kut)...dia lari sambil lepaskan layang-layang dia...hehehehe...sungguh kental jiwa dia...maybe dia rasa dengan cara tu layang2 akan naik...macam aku masa kecik dulu la...akibatnya...balik keletihan mcm tu je...hehehehe...klakor...

anak aku, dah dia nampak angin x ada dia x upset..mood dia bertukar nak main bola sepak pulak...daddynyer la yang layan... aku? kaki bangku beb!!...layan adik dia tido dalam kete je...

hehehehe..lama tak upload gambar..nanti la nak upload...minggu depan...harap2 ada angin...

Jejak Jari