Jom Kita Kawan!!

16 May 2011

Keperluan ke Kehendak???

hehehe...aktif betul aku petang ni... ada jer jari ni nak menaip...tadi menyembang dengan kawan2 ni,,,maklum la esok cuti, ramai yang online kat fb...menyembang la keje...xada sesi ayam ketupat....isu semasa jer....borak2 pasal kitaorg ada bb girl ni...dia kata untung jadi bb girl ni...sebab ape ye? sebab bb girl kecik2 dah ada barang kemas...hehehe...haruslah ada kan org perempuan....

ditanya aku Alesya da dapat barang kemas raya? aku tersengeh je, hakikatnya aku belum beli lagi lah barang kemas untuk dia...x terpk lagi nak beli since dia masih bb... korang rasa mcm mana? ok ke kalau beli sekarang? pasal aku rasa dia kecil lagi la....nak beli ke tak kan....hehehe...untuk mommy pun jarang beli...

tapi aku dah mcm terhasut da ni....rasa mcm nak pg beli hujung minggu ni jer...untuk bb mesti cute2 kan design? ayoyo...kuat terpengaruh aku ni...tapi aku dulu pernah terkena gak bila balik kg time raya...tu dia...ramai tul geng mami jarum...pakai barang kemas sampai blink2 bijik mata aku....pastu siap tanya aku, x beli ke barang kemas? org perempuan kene pakai barang kemas, baru berseri katanya....

fuhhh...emas sekarang harge tengah melambung.....

4 comments:

kAmi dAn mEreKa said...

kalau fulus nya ada, ok je kak, hihi'

tapi baby tak faham ape2 pon kalau di pakaikan brg kemas tu, pendapat kite lah,

baik beli untuk akak, :)

Izyan Masri said...

TAPI KAN KAK ZURA,MACAM SAYANG JE AKALU BELIKAN BBY BARANG KEMAS,DIORANG CEPAT MEMBESAR (:

penyisir rambut said...

terpulang...
benda ni mengikut kemampuan masing2 kan...
hee....

Zura said...

hehehe...

dah terbeli dah semalam... harga tak mahal sangat untuk baby.. untuk mak baby xleh beli lagi...mahaiii... pakai yg lama je dulu..x ada tarikh luput...kekek

Jejak Jari