Jom Kita Kawan!!

02 June 2011

KORANG DAH KE BELUM?

Salam petang...

Tadi dok borak2 dengan kawan2 ni....diaorg kata sekarang kat Alam Central dah start jual baju raya....walaaaa...baju raya? awainya..... harga murah ker kalau beli sekarang...huhuhuhu~~~~ budak2 ni pun dah start donlod lagu raya kat HP masing2....aku belum lagi....

dalam kepala ni dok pk ni, raya da nak dekat...puasa ada lagi 2 minggu belum ganti.... dah 2 tahun berturut-turut aku xleh puasa penuh...sebab sarat time bulan puasa tu....memang try tahan tapi tak boleh.....rasa senak je perut.....Nampaknya tahun ni aku ponteng lagi puasa....tapi nak try gak la...kot2 leh puasa penuh....

bulan puasa dulu aku order McD jer....delivery kat opis....leh kata selalu gak la aku order...cis, wat malu je kan....abis tu xkan nak makan megi? nak beli nasi lagi la malu oooo..kang xpasal kene tanggap ngan pihak berkuasa.... korang dulu mengandung mcm mana time puasa? berjaya mengharungi puasa penuh? aku dah try tapi memang tak lepas....rasa mcm nak pitam.....

Kene pk ni bila nk start ganti puasa 14 hari lagi ni....

1 comment:

nuRuL haNis said...

salam, dah murah ke kat Alam Central? huhu...once habis cuti sem akan spend sedikit masa intai katne murah. hehe!

Jejak Jari