Jom Kita Kawan!!

07 April 2011

Ade Ke Org Mcm Ni

Assalamualaikum semua...
apa khabar... busy betul 2 hari ni...banyak blog belum ziarah ni... tq pada group 8 yang sudi add saya...dan juga sorang follower dari gruop 7... terima kasih banyak2... ada masa nanti aku melawat blog korang ok... ada meeting di melaka... tu yang busy nak siap kan keje yang ada ni...

ada ke org melaka kat sini ye...hehhee.. chewah..mcm boleh berjumpa je kan... padahal bukan glemer pun...ahahahaha...sorry...otak tergendala jap pasal stress ngan keje and stress ngan org...

stress ngan ORANG? huhu~~ korang pernah kene tak? kene perli 24jam... nasib baik kat office 8 jam jer....kalau tak, lunyai... hari ni je aku dah kene perli banyak gile.... pasal apa kene perli? malas lah nak bagitahu...pasal kes kecil jer... kira mcm benda yang tak patut jadi isu pun boleh jadi isu... tapi aku buat bodo jer... kalau layan nanti lagi jadi mcm isu besar plak.....

tapi kalau dari pagi sampai ke tengahari kene perli x syok gak kan....... asal nampak batang idung aku jer, perli...asal aku duduk semeja jer, perli...aisyeh...kalau perli untuk tujuan bergurau pun x yah ler perli depan semua org... Kita sama-sama kaum melayu...kene lah selalu mesra kawan..... bukan cari lawan...

erk, ntah2 blog aku ni kalau dia baca naya aku kene lagik ni..... bukan aper, aku jenis x ska nak sound depan2...mana yang aku leh terima aku senyapkan aje...tapi kalau dah x leh tahan.... kang kita dah tak jadi kawan.... aku suka berkawan x suka berlawan... aihhhh...

sabar aje la....


Cik Puan Zura

No comments:

Jejak Jari