Jom Kita Kawan!!

22 April 2011

Belai Rambut Ibu...

Demam selsema belum baik lagi..hari ni hari ke 3... dah nak baik...kurang dah cecair2 berkenaan...huhu~~ tapi suhu badan still agak tinggi...panas sikit...

balik semalam, kalau ikutkan memang flat terus...siap mengadu kat anak aku yang baru 3 tahun tu... siap mengadu dengan hazeeq...macam hazeeq dah besar jer...nasib baik anak aku tu melayan jer... siap usap2 tepuk kepala...bagusnya anak aku sorang tu...rasa sebak pulak bila dia dok usap2 mcm tu... pastu dia nampak aku memang x larat, jadi baik kejap lah...duduk sebelah jer...x macam selalu nak lari sana sini...hehehe...alhamdulillah... sejuk je hati.....rupanya dalam garang2 dia ada juga kelembutan hati bila tengok ibunya sakit....siap pesan suruh pi makan ubat....

dalam dok baring2 tu hazeeq boleh pulak tanya, mummy sakit nak dapat adik ke...ayoyo amama....aku terus tergelak jer...mesti dia dok teringat masa nak hantar aku pi hospital bersalin tahun lepas...huhu~~ idak lah nak menambah anak buat masa ni....3org kecik2 ni pun dah cukup untuk beberapa tahun ni...

kejap je anak teruna aku dah besar...dah boleh bersembang...tanya satu soalan 10 jawapan dia... umur baru 3 tahun tapi mulut dah macam 10 tahun...sampai kat office pagi ni pun dok teringat dia dok belai2 kepala aku semalam...harap2 nanti sampai ke besar lah mcm tu...Amin...


 


Anak permata hati..pengarang jantung... pengubat duka....

Cik Puan Zura

Jejak Jari