Jom Kita Kawan!!

28 February 2012

Pinggang Patah

Pinggang patah?

bukan patah betul.... patah rasa2 aje....
sebab keletihan menyapu umah baru sambil mendukung anak dara.... dia tak mahu duduk langsung.. hadui...

minggu ni bz sikit... busy mengemas rumah...minggu depan dan pindah masuk.... letih lah kalau tak ada bibik..... huhu~~

sangat tak sabar nak pindah masuk dan mencuba skill memasak... maklumlah dah 5 tahun tak memasak... buku masakan dah beli 2 dah... harap2 la sedap masakan ku... maklum lah, tinggi diri cakap dengan husband "mummy masak lagi sedap dari yang kat kedai makan"...

Disamping tu, tak sabar nak menanti ketibaan kain dari Ummi ros... sian ummi terpaksa pos dari KLIA... Ingat nak jumpa Ummi tapi x berkesempatan sebab memunggah barang-barang...

ok lah nak tidur petang kejap...letih sangat nanti petang dah nak bersihkan rumah pulak....

2 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

ummi ros datang kl, tak sms pun dia dgn kak liza.
sakit pinggang? nak jamu? lepas ni pi urut kat spalah zura.

~Z.U.R.A~ said...

kak liza, ummi sekejap je kat KLIA... lepas tu dia terbang ke KT... hehe...

jamu apa? saya baru lepas bersalin ni, sedang mencari2 jamu gak...

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!