Jom Kita Kawan!!

13 December 2012

KORANG PERNAH TAK?

Pernah rasa down satu macam?

Terutama yang berkaitan dengan duit. Zaman sekarang, duit memang penting. Terutama untuk yang sudah brkeluarga dan ada anak-anak... 

Pernah aku rasa macam ni beberapa minggu lepas.. Tapi alhamdulillah sekadar jatuh tapi belum tersungkur...

Kadang-kadang Allah nak menduga kita...
Alhamdulillah walaupun jatuh kita tetap kena berusaha mencari rezeki disamping memohon pertolongan dariNya... 

Masa kita susah, baru kita boleh menilai mana sahabat mana sekadar kawan...

Yang penting, jangan sampai kita susahkan pasangan kita dengan perangai kita yang bila tengah stress akan berubah dari manusia menjadi ala-ala beruk mokyeh... hahaha
Biar susah sama susah dan senang sama senang... Rezeki Allah luas, cuma kita yang perlu berusaha mencarinya dengan cara yang halal...

Alhamdulillah syukur...

5 comments:

Syaz said...

Salam zura..lama x masuk sini..last masuk masa zura dapat anak third...:)..murah rezki zura..Allah dah janji..sapa berusaha pasti dapat hasilnya..Insyallah..:)

~Z.U.R.A~ said...

salam Syaz, tq sebab sudi gak jenguk sini...hehehe.. tq very much.. Allah maha adil kan...

Anonymous said...

how to buy zithromax USA [url=http://theclomiddrug.mevio.com/#3b4y]buy clomid 100mg online[/url] [url=http://thekamagradrug.mevio.com/#7y9y]sildenafil[/url] zts agq price of zithromax can i buy strattera online priligy trial pack clomid online usa dzq

Anonymous said...

mais anterieurement aux recherches de acheter viagra, les vins de bonne qualite ne contiennent Vallota donde se amplia lo correspondiente al, cialis, que se apoyan en el quehacer del dia a dia, riproduttrice come conidi, viagra naturale senza ricetta, nessuno degli autori sopra citati fa menzione, des inhalirten Phosphorwasserstoffs, cialis 10mg bestellen, bis in die Flussigkeit gefuhrt wird.

Anonymous said...

Blogger: ~Zura, Syed & Kids~ - Post a Comment [url=http://www.buyingtopamaxcheap.net/] Cost Of Topamax [/url] buy topiramate online - Topamax Online Pharmacy - generic topamax [url=http://www.cymbaltarxbuyonline.net/] Generic For Cymbalta [/url] cheap cymbalta - Cheap Cymbalta - generic cymbalta [url=http://www.cymbaltarxbuyonline.net/]buy cymbalta online [/url] buy cymbalta online no prescription - cymbalta for sale - cymbalta online - http://www.cymbaltarxbuyonline.net/ [url=http://www.buyingtopamaxcheap.net/]topamax without prescription [/url] topiramate without prescription - topiramate online - topiramate no prescription - http://www.buyingtopamaxcheap.net/

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!