Jom Kita Kawan!!

10 July 2013

LAPARNYA PERUT

Laparnya perut - rungutan anak sulung... tengah train slowly untuk berpuasa... sampai tengah hari dia cakap, hazeeq nak puasa tapi nak minum susu je.. sambil merungut laparnya perut... bila ku kata barang dapur tak ada nak masak (alasan untuk mintak dia puasa) maka dia bukak peti ais dan kata "tu dalam tu ada ayam, daging, ikan, udang" huhuhu~~ maka kene masak lah juga... Adik-adik dia ok je.. makan bubur nasi ayam + carot.

Mak nya pun sama lah... terlepas bangun sahur... boleh tahan lapar...Maklum lah org gedebab ni perut tangki nya besar... hahaha...

sidai baju tadi, jiran sebelah masak wanginya hai... sambil sidai baju sambil teka masakan apa.. makhruh2...
Tapi x boleh nak elak sebab dapur dia kat belakang sebelah laman sidai baju umah aku... Sabar separuh dari iman...

P/S: rasanya jiran masak Ayam Masak Hitam tu.... aiyooo...

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!