Jom Kita Kawan!!

11 August 2010

Salam Ramadhan Semua

Assalamualaikum semua,

salam ramadhan khas untuk semua kengkawan yang selalu jenguk blog ni... hehe...hari ni 1st day puasa...tengah pregnen kali ni agak boleh tahan lapar...cuma kali ni, batuk teruk sangat sampai nak muntah2... tapi sampai jam saya menulis kat blog ni, masih berpuasa ni...hehe..alhamdulillah...

oh yer, ada kawan2 yang stay area shah alam? saya nak jemput dtg berbelanja ke gerai bazar saya di bukit jelutong...hehehe... kalau datang cakap lah, blogger ker so nanti leh la saya bagi diskaun yer... hehehe..jual apa? saya jual menu utama nasi tomato ayam masak merah & daging masak kurma... :) disamping tu ada juga jual cucur udang kuah kacang.... ada juga kuih raya (chocolate raya)... meh la datang yer...petang pukul 530 mcm tu saya ada kat gerai...sebelum kul 530 pekerja yang jaga...hehe..jemput lah datang yer.. boleh bergambar dan berkenalan..maklumlah saya ni x ramai kawan..(poyo plak)

so, salam ramadhan khas untuk semua kawan2... :)

jumpa lagi ye

No comments:

Jejak Jari