Jom Kita Kawan!!

28 June 2011

BILA ARTIS BERTUDUNG - LAWANYA

Pepagi lagi dah main internet...

huhu~~ kali ni tengok gambar artis2 kat malaysia ni yang cantik-cantik belaka...


Lebih cantik bila diaorg bertudung kan.... antara semua kat atas tu, aku paling minat Fazura.....dia berlakon best sangat...muka dia pun cantik....solekan x pernah tebal....

maya karin pun lawa bila bertudung.... Lisa Surihani nampak cute sangat dalam gambar tu... dia berlakon citer tudung express kan...lawa dia pakai tudung...Dato CT pun kalau pakai tudung penuh nampak ayu sangat...

Erra plak memang dah cantik...nampak lagi cantik bila bertudung...Nora danish plak nampak cantik sangat dalam citer Sumpah Bunian....Tudung sepanjang masa...lawa...

5 comments:

Mama QS said...

Sesiapa sahaja dimuka bumi Allah ini yang beragama islam dan dilahirkan perempuan bertudung memang manis sekali

Cik Puan Zura said...

betul tu kak...

makdara TERdiva said...

hikmah bertudong..selain menutup aurat..juga dpt mengelakkan fitnah :)

Cik Puan Zura said...

MDT ~ betul tu...setuju

Axie04 said...

MEMANG CANTIK, KLU BUKAN ARTIS PUN CANTIK JUGAK

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!