Jom Kita Kawan!!

16 June 2011

TAK PAYAH KECOH

Ni entry luahan hati ni.... kejap je nak letak... kuikuikui..pasal hati tengah geram tak tahu nak lepas pada sapa...

Today aku bawak handphone baru kat opis... Hubby belikan... yang murah je pon...
makcik kat opis aku ni punya lah kepoh.... habis dia jaja kat semua org...weh..HP tu regenye bawah 500 lah....wat malu aku jer....

kebetulan HP aku rosak...jadi x salah lah tukar HP baru...habis aku kene kepoh gak harge HP... adoi...bukan blackberry pun...

makcik ni memang kepochi...perut aku dah nampak sikit pun dia jerit2 kat depan bebudak opis, tanya aku pregnen lagi ke tak... sebok tol laa.... suka hati la aku nak pregnen lagi... susah kan kalau hidup dikelilingi org yang suka kepochi... meluat..meluat....

5 comments:

nuRuL haNis said...

buat x layan je kak...! dorg ni kalau x kecoh 1 hari mmg x sah. =)

LuN@_aiDi said...

hahahah.. ada gak ek org cam2, igtkan dlm drama jer..kuikuikui.. sabo je ler^^

Cik Puan Zura said...

nurul, tu la..kalah mulut tempayan diaorg ni...

Cik Puan Zura said...

Luna_aidi ~ tu la pasal...ni kira reality ni...

Atika Farha ;D said...

hihi. kelakar, tapi geram pun ada jugak kan? (:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!