Jom Kita Kawan!!

09 November 2011

~ PERMINTAAN TERAKHIR AKU ~

amboi topik...
mcm seram je dengar kan...

tak ada lah.. sebenarnya, aku semenjak 2 menjak ni rasa risau jer... selalu teringatkan kematian... dekat nak bersalin ni macam-macam perasaaan ada...

Ya Allah, panjangkan lah umur aku.... Amin...

pagi tadi aku buat permintaan dengan hubby... nak minta hubby dengan hazeeq teman aku dalam labor room... suami aku macam terkedu jer... mungkin tak sangka or takut nak kata "OK" sebab dia takut darah... hehehe....

acctually, aku memang teringin sangat nak hubby aku dengan hazeeq teman aku bersalin kali ni...entah napa kan... cerewet ker ngader ker....wallhualam....

Kematian tu adalah yang pasti kan... wajar kita mengingati kematian... tapi kalau boleh nak lah mati dalam keadaan baik dan banyak amal yang dibawa...

Tapi, buat masa aku masih nak hidup...disamping orang2 yang aku sayangi sangat2.......

11 comments:

Mrs. Amad said...

wargghh..mmg seram..lg 4 bln nak deliver..

Cik Puan Zura said...

Mrs Amad, memang seram kan... tambah plak kalau anak sulung... 4 bulan lagi yer..saya bulan 1 due.. 2 bulan lagi...waaaaaaa....

NzA said...

biasalah perasaan itu dtg bila kita dh dekat nk bersalin n yg pnting kita perlukan insan trsyg brada disisi disaat melahirkan....
InsyaAllah, doakn yg terbaik....

ct rahani said...

tenangkan diri zura.. dekat2 nk bersalin nih mmg macam2 yg akan difikir.. doakan semoga semuanya selamat.. amin..

puanbee said...

jangan fikir bebukan ye zura , hazeeq tu anak eh ? baik jgn ajak dia masuk labour room kang termimpi2 lak.. hubby tk pe..

Hanis Azla said...

InsyaAllah, segalanya akan selamat nnt.. akak doakan segalanya berjalan lancar.. mmg bagus mengingati mati, agar kita tidak terlalu alpa dengan kehidupan di duni ini.. semoga dipanjangkan umur dan diberikan keberkatan umur hendaknya..

Cik Puan Zura said...

kak NzA~ betul tu..perasaan tu datang time dah nak bersalin...cuma kali ni, perasaan x sedap hati tu rasa kuat... huhu~~

Cik Puan Zura said...

ct & KakHanis, tq..amin..."saya masih mahu hidup" huhu~~

Cik Puan Zura said...

bee ~ ingat nak bawak hazeeq masuk sebab nak dia temankan ayahnya...ahaha...hubby kata kalo dia x leh tahan tgk darah nanti dia kuar ngan hazeeq... tengok mcm mana...nak bincang ngan doktor dulu...

ZianaRazali said...

semoga semuanya selamat kak..mengingati kematian tuh pun dah dapat pahala..:)

Cik Puan Zura said...

tq yana...
tu lah, sentiasa ingat kematian, dengan doa semoga dipanjangkan umur...

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!