Jom Kita Kawan!!

14 November 2011

~ Salam Isnin ~

assalamualaikum semua...

baru lepas kemas bilik...
hari ni aku cuti sebab anak teruna demam....
smalam bawak pergi check doktor kata tonsil dah merah sebab badan panas sangat....
so, aku dengan rela hati ambil cuti nak jaga dia...xnak lah menyusahkan orang kan... kang tinggal anak yang sakit, buat muka ketat pulak...

gara-gara bawak breakfast pagi sabtu hari tu...
terkena tempias hujan, aku plak terlalai nak terus bagi mandi lepas sampai rumah.... LALAI....erm...
hopefully demam dia ok hari ni.....

ni dah cop lappy dia nak tengok upin dan ipin plak....
layan je laa....

salam pagi isnin pada yang bekerja hari ni...
pada suri rumah, salam mengemas dan menguruskan rumah tangga.....

2 comments:

wahida said...

semoga anak u cepat baik sis...

sian dia...

Cik Puan Zura said...

wahida,

putera sulung dah ok...today yang ke 2 plak kene demam...

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!