Jom Kita Kawan!!

28 January 2012

BICARA SEORANG SUAMI

Bila hubby tengok perempuan cantik tak bertudung, panjang saja jelingan nya...tambah pula kalau cantik, freehair dan seksi... sebagai isteri memang rasa macam tertusuk kat hati...

jadi bertanyalah kepada hubby, kalau dia suka lihat benda2 mcm tu, kenapa x izinkan isteri berpewatakan seperti itu...maka hubby pun jawap, walaupun dia suka apa yang dilihatnya, tapi TIDAK mungkin dia akan membenarkan aku berpewatakan sedemikian kerana apa yang tak patut dilihat oleh orang lelaki lain, tak mungkin dia benarkan isterinya menayang sesuka hati....

Aku terus terdiam... abis, kalau mcm tu kat rumah lah aku kene bersolek, pakai seksi2 dan kene buat rambut lawa2... Alhamdulillah suami aku berfikiran mcm tu...syukur...

p/s: DALAM HATI TETAP X PUAS HATI SEBAB DIA SUKA TENGOK PEREMPUAN SEKSI.... APA NAK BUAT????

2 comments:

Hanis Azla said...

bila macam tu, memang kita yg kena melawa kat rumah zura.. kat dalam rumah kita boleh pakai seseksi mana pun.. biar dia puas memandang.. he..he..

~Z.U.R.A~ said...

kak hanis,

nak seksi kat umah leh...tapi tetap selekeh bila sibuk uruskan anak2... anak2 saya ramai plak...hehehe...

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!