Jom Kita Kawan!!

16 June 2009

Majlis Sanding Mak Lang Hazeeq

Ni gambar masa kenduri adik aku kat umah abah dulu... baru sempat nak upload dalam ni... masa ni pun mintak org lain yang tolong snap guner camera aku...sebab hazeeq x nak berenggang langsung plak...geram tol...


Ni pengantin bergambar dengan anak buah pengantin lelaki... lebih kurang hazeeq je umur dia tapi x memerap mcm anakku itue...huhuhu~~

Ni pulak gambar aku ngan pengantin pempuan, adik aku ler...sorry yer alang, gambor ni mata pengantin x buka elok plak...hehehehe...dah ini jer kita sempat nak snap... hehehe...

pengantin bersama pihak pengantin perempuan... adik beradik pengantin perempuan x sempat nak masuk gambar, ader yang tengah wat keje ader yang kene jaga anak (aku la tu)

Ni plak gambar pengantin dengan pihak pengantin lelaki...

to Alang and suaminyer, semoga berbahagia selalu... semoga cepat dapat anak yang cumel2...heheheh... nanti hazeeq balik kg ada la geng... leh dia buli2 sepupu dia...haha

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!