Jom Kita Kawan!!

12 November 2010

"mummy gemok"

Pejam celik tinggal lg sebulan nak bersalin.. Ya Allah, takutnya aku...
Sebenarnya sekarang ni rutin harian mcm pack sangat... sehari tido dalam 3 jam mcm tu.. Tido pun tido2 ayam jer...maklumlah, tengah malam automatik terjaga untuk check pampers anak2 dan buatkan diaorg susu... kang x buat susu diaorg tido dalam kelaparan pulak kan...

Aku tengah terbayang-bayang, macam mana agaknya kalau dah tambah lagi sorang ni nanti... hopefully baby ni pun jenis senang tido malam...Hujung minggu ni nak pg belikan katil baby... baby baru wajib diasuh tido dalam katil dia.. x leh bagi muke macam abang2nya...hehehe...

Hazeeq sekarang dok tanya, kenapa perut mummy buncit...ahhaha.. bagus tol..kadang2 dia nampak je aku balik keje berdiri kat luar pagar tu dia jerit "mummy gemokkkkk dah balikkkkk"...sabor je la...kuat plak tu dia jerit...

sebenarnya aku belum inform officially kat Mak Mentua aku bakal bersalin... takut nak tengok reaksi mak mentua ngan ipar2... huhu~~ yer la rapat sangat...Hariz baru setahun sebulan dah nak dapat adik...tapi, bb no 3 ni aku hantar kat bbsitter...jadi, sure x menyusahkan mak mentua aku kan... betul tak korng rasa? cuma maybe umah aku tu bertambah "riuh" lah agaknya... Kalau lah dapat duduk rumah sendiri tak lah risau menyusahkan orang.....

hazeeq sekarang dah pandai jaga diri dah, dia dah boleh jagakan adik dia...cuma kadang-kadang dia ske gak membuli adiknya... huhuhu~~ Hariz plak memerap sikit sekarang ni, maybe sebab nak ada adik bawah dia kan... lepas ni aku dah janji ngan diri sendiri, nak make sure xpregnen lagi dalam tempoh 7 tahun akan datang...Lepas bersalin ni, aku nak fokus nak majukan income keluarga.. pindah dan amik maid untuk uruskan kerja2 umah...aku leh fokus kat anak2 dan fokus pada bisnes sambilan aku... kalau income ok, dapatlah aku berhenti kerja terus...xyah makan gaji....

Amin....

5 comments:

AzianKhalil said...

semoga selamat semuanyer...

Zura said...

tq nafisa

Syaz said...

saya doakan yg terbaik utk awak..:)

shitee said...

Continued replica bags check these guys out replica bags online click to read more replica ysl

Unknown said...

his response read Our site Check This Out click here to investigate 7a replica bags wholesale

Jejak Jari