Jom Kita Kawan!!

08 November 2010

Hubby dengan Hobi Baru

Huu~~ sekarang ni hubby dah ada hobi baru plak..
nak jadi freelance photographer... secara tetiba jer dia teringin nak jadi photographer..
last2 last week, sambar gak la SLR Camera kat Subang Parade... untuk beginner Canon 1000D. Tapi basic lense and flash... jadi hujung minggu ari tu, aku ngan anak2 jadi model lah kejap...kekekeke...model perut "buncit"...

Nanti dia dah masuk dalam PC aku akan upload kat sini ngan kat facebook...hehehe... seronok gak bila dia dok snap2 gambar... banyak gambar hero sulung je ler...gambar aku ngan hariz x banyak pasal hariz mengantuk...hehe...

Nanti dah 3 anak agaknya mcm mana nak buat aktiviti luar mcm ni lagi yer... :)

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!