Jom Kita Kawan!!

25 February 2011

curang kerana sex??

Terpanggil nak tulis tentang topik ni...
kebelakangan ini nampak banyak cerita curang2...
yang paling aku ingat kes pempuan melayu kene tangkap dengan kekasih bangladesh...
wanita tu dari selatan, alasan pergi kursus ke utara tanahair, rupanya pergi jumpa kekasih gelap dia...warga asing pula tu...

kesian suaminya yang sanggup hantar isterinya ke perhentian bas atas dasar percaya isterinya kene hadiri kursus...kesian kan suami dia...

tu kes perempuan curang... yang jarang didedahkan oleh pihak media...

Memang x dinafikan, kes wanita curang ni sebenarnya banyak sekarang...paling banyak melibatkan kakitangan kerajaan... sorry bukan semua lah...mcm aku cakap tadi.."kebanyakan"...

pada aku, semua ni semua sebab pasangan memasing x ikhlas...hanya fikirkan sex semata2...memang sex tu penting dalam kehidupan berumahtangga...tapi bagi aku, sex bukan perkara utama...yang penting kasih sayang dan komited... hanya kerana dahagakan sex (amboi ayat aku)... sanggup tempah tiket ke neraka... berdosa besar bagi isteri yang curang pada suami... sama lah dengan suami...berdosa besar pada suami yang curang pada isteri...

kes2 mcm ni, sedikit sebanyak buat aku sedar, nak kene jaga kecantikan diri bila depan suami...hehe...dulu ada lah sekejap "ter" tak terurus masa dapat anak ke 2... asal suami balik je aku pakai selekeh jer...kadang2 sblm nak tido baru nak mandi... jadi sepanjang masa suami nampak aku selekeh jer... sampai dah bersalin anak ke 3 ni baru aku start melawa...walaupun kat umah... makeup2...wangi2...jadi suami pun lebih nampak kita kan...adat la manusia suka tengok benda lawa2 dan indah2...suka bau wangi2 dari hidu bau bucuk...

salam,

3 comments:

umiliza989 said...

ape yang diperkatakan ada kebenarannya...saya setuju

Zura said...

tq2 umi

Zura said...
This comment has been removed by the author.

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!