Jom Kita Kawan!!

14 February 2011

my princess diaries

ini lah princess ku...sorang2 nya anak perempuan yg aku ada (buat masa ni lah)... hehe... dia dah 2 bulan sekarang...seorang yang suka senyum..kadang2 kita bawak susu kat dia pun dia senyum (mcm tau2)...
Seorang yang manja, kurang menangis dan suka tido...tak banyak kerenah yang memeningkan kepala. Selalu menjadi mangsa buli dan cium abang2 nya terutama abang sulung, Hazeeq. Kalau kene cubit pipi pun budak ni nanges slow jer..nanges sayu minta tolong...hehehe...
Alesya ni suka tido...tambah2 time malam...langsung tak jaga nanges2...alhamdulillah...ketiga2 anak2 mcm tu...jenis tidur malam... pasal ibunya dah ready tukar pampers tengah malam...sebelum pampers kembung dah ditukar..tu lah salah satu petua nak elak diaorg tido xlena...

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!