Jom Kita Kawan!!

28 February 2011

nak menang make up?

Semenjak 2 menjak ni, aku suke betol nak beli make-up...haha...terbaru ku beli eyeliner... waa dah berkenan nak solek bahagian mata...macam gambar kat atas tu...

semalam beli lebih gak laa...hubby tanya nak wat apa banyak2... tu la...nak wat apa ek???

rasanya nak try buat contest...tapi segan plak takut tak ada sambutan...ada pendapat tak?

yang beli lebih tu: eyeliner maybelline, maskara pun maybelline, dengan lipstic plak silkygirl... huuuu~~~

sape nak?

2 comments:

umiliza989 said...

assalam..
saya nak............

Zura said...

salam umi,

nampak ada sambutan... nanti saya buat contest yer... :)

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!