Jom Kita Kawan!!

29 September 2011

~ Assalamualaikum semua, apa cerita?? ~~

Assalamualaikum...
lamanya tak masuk sini... x sempat nak menulis or jenguk blog kawan2...
cuti panjang dari minggu lepas... anak2 sakit sekaligus 3 org... then diikuti oleh adik ipar sakit hingga kene tahan kat ward, mak mentua tido kat hospital sebab nak jaga adik ipar...jadi cuti pun meleret-leret..

Sepanjang cuti kali ni, sempat berborak dengan hubby... aku rasa confirm lah nak berhenti kerja tahun ni...maka last aku kerja sini hingga bulan 12 sahaja...alhamdulillah... sebelum ni 50-50 nak berenti, tapi kali ni suami dah beri galakan untuk aku berenti dan jadi surirumah sepenuh masa... dengan bersyarat.... aku kene start business apa2 sambil2 duduk rumah... jadi dalam kepala terpk nak cepat start PLUS SIZE butik online aku...tapi material belum cukup nih..sambil2 tu maybe nak jual makan2..lauk pauk...nasi campur... bukan aku jaga, ambil pekerja cambodia seorang...

Oh ya, kalau ada sesiapa nak cari maid cambodia yang boleh berbahasa melayu dan beragama islam, boleh lah inform saya... kebetulan sekarang join dengan kawan untuk bekalkan pekerja asing... charge tak semahal agency pekerja asing... harga confirm di RM4500. Termasuk permit sekali.... Kami buat ni sah punya ya, bukan secara tipu2.... sebarang pertanyaan boleh email saya di snz_enterprise@ymail.com

Oh ya, gambar2 raya yang dah recover semula dah ada.... tapi tak dapat nak upload banyak2 yer...takut kang berat plak page ni...hehe



 hazeeq badmood jer raya pertama...asyik main PSP jer...

 masa ni alesya ngan hariz tido.... diaorg time tido mesti kene tido kalau tak bad mood...








hariz baru bangun tido, terus makan kerepek...

gambar mummy dengan hariz banyak yang x pakai tudung... jadi tak leh nak letak sini...hehe..raya ari tu semua anak2 aku x sihat...diserang selsema...jadi mood diaorg beraya kurang, kecuali hariz jer...dia suka tawaf umah atoknya...hehe..hazeeq plak, asyik ngan PSP....geng dengan daddynya....



4 comments:

ct rahani said...

anak dh nk masuk 4 kn zura.. ok gak klu jd fully HW.. gud luck ye utk apa2 juga bidang yg zura ceburi..

Zura said...

tq ct, :) amin

Hanis Azla said...

harap2 zura lebih happy dgn keputusan yg di ambil.. semoga bisnes yg akan dijalankan tu success hendaknya.. nnt klu ada kwn2 yg nak cari maid akak boleh maklumkan ttg itu juga..

Zura said...

tq kak hanis...
alhamdulillah rasa tenang kali ni nak berenti..daripada dikutuk sebab kedatangan yang tak bagus...
tq kak..

Jejak Jari