Jom Kita Kawan!!

30 September 2011

~ Aku Bebas ~

Hari ni, macam yang aku agak, aku dapat notice sebab bad attendance... wah... terkedu jugak lah dan padan muka jugak lah... nak salah kan company pun x boleh sebab memang kedatangan aku teruk bulan ni...

Jadi, aku pun terus lah menulis Surat Berhenti Kerja berkuatkuasa hari ini... jadi bulan november aku last day kat sini... alhamdulillah, rasa tenang sangat... nanti nak kene cari lappy satu untuk update blog dari umah... kalau ada masa lah kan...

sapa kat sini surirumah sepenuh masa?? selalunya apa korang buat untuk cari side income yer...

2 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

bad attendance? wahhh... rekod sama dgn kak liza. dulu2 la... buat mcm2.

Zura said...

haha kak, biasa lah kak...
bila masuk bab x ada org jaga anak ni terpaksa la cuti mengejut...

pasni jaga sendiri anak2...x gaduh nak cuti2 dah..hehe

Jejak Jari