Jom Kita Kawan!!

03 December 2011

RUTIN DAH BERUBAH

Assalamualaikum semua....

apa khabar semua? lamanya aku tak menulis kat sini... sejak minggu lepas, aku memang busy yang amat... Rutin harian dah berubah sejak jadi fulltime housewife...  Banyak nak diuruskan...terutamanya aku seorang ibu yang ada anak2 kecil 3 org... 3 tahun, 2 tahun dan 1 tahun... oh ya, tahun depan tambah lagi sorang....jadi 4 org anak2 kecil... Memang memenatkan sebenarnya... tambah pula dengan anak2 kecil ni kene pandai main peranan sebagai ibu... selaku pendidik di rumah... walaupun kadang-kadang rasa stress, tapi lepas tu ok balik...
Kene banyak bersabar kan? Cabaran membesarkan anak-anak zaman sekarang... orang kata cabarannya x sama dengan anak-anak zaman dulu... yer ker...

lepas ni, aku kene banyak jelajah blog masakan pulak...
nak belajar menu2 menarik untuk santapan keluarga...
sekarang ni, asyik nasi tomato, nasi ayam.... anak teruna dah komen....

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!