Jom Kita Kawan!!

24 October 2011

~ MATA BELUM LELAP ~

Sambil-sambil menemani suamiku yang tengah mencipta logo syarikat kami... aku belum mengantuk.... so luangkan masa kat sini sekejap....

hari ni hujan dari petang hingga ke malam...nasib baik dah bawa anak2 jalan2 pagi tadi... jadi petang duduk di rumah.... oleh kerana lama x pegang kamera DSLR aku...dah berhabuk dah pun..... jadi, masa yang terluang aku snap gambar anak-anak......










sekian untuk hari ini...

jumpa lagi esok...

14 comments:

Sabihah said...

Bila ada masa tluang...mmg tkde keje lain..anak2 lah jd mngsa...^^

Izyan Masri said...

COMELNYA ANAK2 KAK ZURA T_T

Hanis Azla said...

comelnya aksi anak2 zura.. suka tgk mata dia org.. cantik..

NzA said...

gambar khazah yg plg brharga....

aNaYaNa said...

anak2 yang comel dengan kletah2 yang mencuit hati..:)

Papa Mifz said...

teringin nak pakai DSLR...tp malas lak nk jinjing bosar2 tuh...huhu

ct rahani said...

seiras je diorang nih.. comel2 belaka.. :)

Cik Puan Zura said...

sabihah, tu laa... anak2 ni sumber mak bapak jadi cameraman kan..hehe

Cik Puan Zura said...

izyan, tengkiu >_<

kak Hanis, mata diaorg ikut mata ayahnye..hehehe..kalo mata saya sepet sikit...bulat time marah jer...hehe

Cik Puan Zura said...

kak NzA, betul tu...ambil gambar untuk kenangan masa depan..lagipun tengah semangat nak buat scrap book...

Cik Puan Zura said...

yana, tau tak per..keletah mereka memang mengeletek hati tau... bikin panas pun ader kadang2...

Cik Puan Zura said...

papa mifz, betul tu..kadang2 nak bawak masuk shoping mall pun malu pasal kang org kata jakun plak.. tapi tu la, nak kasi gambar cantik..maklum le HP x canggih ooo... >_<

Cik Puan Zura said...

CT, tq... adik beradik kan, muka mesti sepesen... x lari jauh..ehehe

Puan Kutu said...

best tangkap gambar budak2 nie..sy pun suka.hehe..

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!