Jom Kita Kawan!!

22 May 2009

emosi hazeeq







Gambar ni snap semalam masa balik kerja...macam2 emosi hazeeq buat... marah, geram, main cak-cak ngan nak duduk dalam drawer barang mainan dia.. hehehe...syok juga melayan kerenah dia...macam2 boleh nampak...letih kerja pun hilang macam tu jer..
Hari ni atok nya nak datang melawat..mintak2 la dia tak menangis atau buat perangai...kesian atok dia...jauh2 datang nak jumpa dia... risau kalau dia buat jual mahal n nangis2..
Insya Allah, dia ok kot...semalam sebelum masuk tido pesan banyak kali kat dia, "atok datang esok hazeeq jangan nangis ye sayang" dia senyum2 jer..macam faham...hehe


5 comments:

atty's said...

senyum ade makna tu hazeeq..nak raging atok dalam hati dia..hehehe

Zura said...

hehehe... raging aper nyer...tok dia sampai semalam baru cuit sikit dah meraung... adoi la.. pastu bila org buat tak layan kat dia baru dia nak datang...

sweetfiza said...

cute nya hazeeq...
macam cina la ...

Zura said...

hehehe... tu la mcm cina ek...
mata nya sepet mcm mummynya... :D hidung kemek pun mcm mummynya...hehehe

ct rahani said...

makin encem lak hazeeq nih..

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!