Jom Kita Kawan!!

11 May 2011

Anak Dara Hot






Assalamualaikum semua...hehehe...wah tajuk entry ni mcm hot sangat jer.... tapi saja nak letak tajuk tu...kuikuikui....anak dara ku yang hot ni dah masuk 5 bulan dah arini.... huuuu~~~ dah angkat badan macam nak merangkak.... perangai pun memang sentiasa hot jer....letak sikit menangis...maybe sebab dia nak dapat adik ker??? huuhu~~

oleh kerana dia the only 1 my bb girl...maka penuh la camera aku ni dengan gambar dia... n penuh tu sebab gambar dia senang nak snap coz dia x gerak sana sini mcm abang2 nya..... esok2 dah pandai lari2 ingat mesti susah nak ambik gambar dia.....

gambar abang2 nya pun ada...nanti baru nak upload lah..... kalau korang sudi tengok tq yer.....aku upload ni sebab ayahnda kat kampung nak tengok gambar cucu2 nya...jadi xperlu mms dah...dia boleh tengok online....hehehe....canggih teknologi sekarang.....atuk pun dah boleh bukak blog.... hehe...

aku ni, setakat ni family2 semua x tahu lagi aku pregnen..kecuali kakak n adik2 aku....nanti lah baru inform...takut kang diaorg terkejut plak...jadi buat masa ni simpan dulu berita gembira ni...kongsi kat blog aje lah dulu.....

5 comments:

attyfir said...

comeynya..mesti ramai yg sayang nie

zura pregnant ye..tahniah tau..jaga diri..dpt lagi sorg perempuan..cukup 2 psg

Zura said...

HEHE...TQ KAK ATTY... YUP BARU SEBULAN PREGNEN...

Unknown said...

maneh nya senyum..
meh nak gigit pipi sikit..
hahahah...

Zura said...

heehe..diana..gigit la pipi dia kang dia cakau muke...hehe saya dah kene

Unknown said...

replica bags online uae replica bags dubai replica evening bags

Jejak Jari