Jom Kita Kawan!!

25 May 2011

Jangan main2 budak2 sekarang

Fuhh...

ape he hal nya tajuk entry hari ni kan? hahaha.... saje je tu....tadi call umah..cakap dengan hazeeq...walaupun baru 3 tahun tapi mulut dah mcm 13 tahun...

budak2 sekarang, kecik2 dah pandai berfesyen...Hazeeq selalu sound aku kalau aku salah pakaikan baju kat dia... kata dia, kalau pakai seluar putih, mesti pakai dengan baju putih...kalau pakai seluar sukan warna biru gelap mesti pakai dengan baju belang-belang yang ada color sama dengan seluar sukan tu... kasut mesti kasut sukan warna putih...x boleh kasut croc...Ya Allah...memang cerewet betul la....

ada sekali tu, neneknya beli baju sedondon dengan adik dia, Hariz...pas pakai tu, daddy nya sound, "lain kali jangan pakai baju sedondon" semalam dia sound nenek dia pulak.... hahaha... sekali je cakap memang cepat dia ingat..padahal kalau kecik2 ni pakai sedondon aku suka...adik beradik maaa...hehehe...

abis, aku pakai kain batik teman daddynya pergi 7-11, pun dia sound....padahal aku duduk dalam kete jer..malam plak tu...siap suruh tukar....geram oooo....nasib baik la anak kan...ahahaha...kalau pakai baju koyak pun dia sound.... koyak sikit jer.... dah dia suruh buang...

budak2 sekarang ni kan.... macam2 ragam... daripada makan, pakai dan pembelajaran, semua x sama macam dulu.....

aku teringat masa hubby sakit masa jatuhbasikal tu...hubby mengadu x boleh nak buang air besar.. selamber je hazeeq cakap "mummy, nanti pi beli pisang emas kat daddy, bagi daddy makan nanti senang nak berak"... huhuhu~~~ tu ayat yang aku selalu cakap waktu dia susah nak buang air besar....

5 comments:

ZianaRazali said...

ahaha..hazeeq clever lah..abesla kalo jumpa acik nanti kena condemn sbb pakai tak sama kaler..kih3..

Zura said...

haha..yana..dun worry, dia x brani komen depan2...balik umah baru dia komen...

yanmaneee said...

christian louboutin outlet
curry 4
calvin klein outlet
calvin klein outlet
air max 270
nike off white
air jordan shoes
supreme clothing
vapormax
kyrie 5

shenes said...

étudiez ce site Chrome-Hearts Dolabuy il a raison Dolabuy Loewe aller sur ce site Web sacs répliques de bonne qualité

methyn said...

Read More Here Dolabuy Fendi blog best replica designer her comment is here description

Jejak Jari