Jom Kita Kawan!!

08 August 2011

SIAPA TAHU MANA NAK CARI 2 MENU DARI KELANTAN NI?

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan...

Lama x menulis kat sini... sedikit malas... selalu blogwalking je...


Dari semalam, hati ni dok teringin nak makan makanan dari Kelantan ni.... dah 3 bazar round tapi masih tak jumpa.... mana nak cari ya? terfikir nak mintak cik adik YANA yang berada di sana untuk kurier kat aku...kekekeke....

pernah makan menu ni sekali je dulu...memang sedap sangat....please sesiapa yang tahu, kat mana ada jual ni..tolong habaq sat naa......

3 comments:

aanie said...

jala mas...sy x penah lg makan ni...tp teringin nekbat la...

Cik Puan Zura said...

jala mas tu sedappppp....

tapi susah nak dapat kat sini...

Mama Zara said...

jala mas...tak pernah makan lg :)

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!