Jom Kita Kawan!!

08 August 2011

Peraduan Dari Mamypoko, Jom Join & Undi lah saya!!!

Hari sedang melayari facebook, ternampak peraduan balik kampung dari Mamypoko...

mudah je, perlu isi form, gambar dan dialog... Ibu-ibu jom kita pakat join dan saling tukar undi....

sudilah undi saya ya...ni link saya: https://apps.facebook.com/mamypoko/?page=gallery2.php&eid=7370

hehehehe....

Sambil-sambil menghilangkan mengantuk hari ni, maka saya jalan-jalan cari peraduan online sempena raya ni.... nanti kalau ada lagi saya kepoh kat sini ye...

salam ramadhan ke 8 semua!!!!

2 comments:

nuRuL haNis said...

kena like dulu ek page ni? my daughter dah tak pakai pampers, anis like juga utk kak zura. hehe. anis dah undi, yang lain undi lah juga ye? Good luck n salam ramadhan kak. =)

Puan Kutu said...

anak dh beso..bley ker join?hehe..

Jejak Jari