Jom Kita Kawan!!

12 August 2011

Tak Ada Kerja Buat Kerja

Bukan tukar karpet kat rumah....Hari ni, rehatkan minda sikit...amik masa 5 jam untuk siapkan kerja...haha padahal senang jer nak tukar karpet ni kan.... saja buat slow2....Sebenarnya, aku tukar carpet kat blog ni sebab hubby komen mcm empty jer bila letak warna putih je.... Karpet pun x susah nak cari...amik dari blog design gak....

Opocot!! header jadi besaq gajah pulak.... macam mana nak kecikkan ni??? help me....help me.... hahaha...sementara aku nak belajar kecikkan blog header ni, harap korang x kisah tatap gambar anak2 aku tu...hehehe...

Dah nak balik ni..tunggu teksi sampai...sharp2 pukul 5 terus cabut...nak teman hubby ke klinik...dia batuk teruk....maklumlah perokok tegar bila time puasa memang batuk ajer...sebab kena berpuasa tak boleh merokok... :) hehehe...

petang ni korang makan apa? memandangkan aku tengah pregnen..hari ni mengidam nak makan popia basah...5 RM2... aku sorang je makan 10 keping ok.... memang sedap popia goreng yang ada sambal tu.....

Makan berat mcm biasa lah..nasi kerabu... huhu~~ taruk daging bakar sikit... air pulak air kelapa...nanti kulit baby cantik kalau selalu minum air kelapa...pastikan kandungan dah kuat baru leh minum air kelapa ni....

apa2 pun, aku nak ucapkan selamat berbuka puasa buat semua kawan-kawan yang selalu datang ke blog ni... Minggu ni agak sibuk siapkan kerja..Maklumlah cuti raya agak lama...

Selamat berbuka puasa dan selamat menunaikan solat tarawikh ya....

3 comments:

ayu jamal said...

cat baru comey..nampak mewah jer

Cik Puan Zura said...

kuikuikui...tq kak ayu...

puanbee said...

hari ni nk cari nasi kerabu uwaa... ngidam

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!