Jom Kita Kawan!!

26 August 2011

~ Salam Aidilfitri ~

Assalamualaikum,

Hari ini saya last kerja....
start esok akan bercuti untuk hari raya...

Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri khas buat semua kawan-kawan di blog saya...kepada yang selalu menjenguk blog tak seberapa saya ini...terima kasih...

Maaf zahir dan batin, kalau ada tersalah kata, tersilap bicara, terover komen di blog-blog kawan-kawan yer...

Semoga semua beroleh keberkatan di aidilfitri.... Semoga selamat balik ke kampung....berhati-hati dijalan raya... :)

p/s: nak jemput datang kerumah takut tak ada yang sudi..nanti saya jamu kuih virtual kat sini yer....

Wasalam...

ikhlas dari kami....

                              

3 comments:

NzA said...

Selamat Hari Raya utk Zura sekeluarga.....maaf zahir batin...

juanita said...

selamat hari raya Puan Zura

puanbee said...

selamat hari raya hehe raya sebulan

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!