Jom Kita Kawan!!

26 August 2011

~ Salam Aidilfitri ~

Assalamualaikum,

Hari ini saya last kerja....
start esok akan bercuti untuk hari raya...

Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri khas buat semua kawan-kawan di blog saya...kepada yang selalu menjenguk blog tak seberapa saya ini...terima kasih...

Maaf zahir dan batin, kalau ada tersalah kata, tersilap bicara, terover komen di blog-blog kawan-kawan yer...

Semoga semua beroleh keberkatan di aidilfitri.... Semoga selamat balik ke kampung....berhati-hati dijalan raya... :)

p/s: nak jemput datang kerumah takut tak ada yang sudi..nanti saya jamu kuih virtual kat sini yer....

Wasalam...

ikhlas dari kami....

                              

3 comments:

NzA said...

Selamat Hari Raya utk Zura sekeluarga.....maaf zahir batin...

juanita said...

selamat hari raya Puan Zura

puanbee said...

selamat hari raya hehe raya sebulan

Jejak Jari