Jom Kita Kawan!!

11 July 2011

KORANG BUAT APA HARI TU???

Assalamualaikum korang....

Amacam hari sabtu aritu? ada yang keluar ke KL ke?

Saya macam biasalah...hari sabtu kerja...nasib baik masa nak pergi ke Glenmarie jem sikit je..Tapi time nak balik...azabnya!!!! daripada 15 minit boleh sampai rumah, sampai 1 jam baru sampai....bukan jauh Glenmarie ke Bukit Jelutong.... Oleh kerana dapat agak jalan nak ke Glenmarie akan jem sabtu ari tu, awal2 lagi saya dah call teksi...selalu hubby ambil...kali ni terpk tentu jem teruk.... betul apa yg difikirkan...... dari Giant Shah Alam nak ke Glenmarie jem sesangat...NKVE jangan cakap, lepas tol sambung sampai ke Klang jem tuh... Hangin wooooo

Jadinya, sabtu ari tu sampai malam kami tak keluar...hari ahad tu nasib baik lah ok.... lepaskan gian nak berjalan...Pemandu teksi yg saya naik hari sabtu ari tu siap menyumpah Bersih 2.0. Kesat lah gak kata2 dia...saya setakat mengiya dan sengeh je..tapi memang ramai la kiranya yang melepak dalam jem jer..Org yang nak cari makan bawak bas ke bawak lori ke bawak teksi ke semua terbantut lah... Dari boleh kejar 3 trip, 1 trip je dapat...kan...

Kenduri kawin kawan saya pun tak boleh nak attend...sian dia, tarikh nk kawin tu kan dah rancang awal....kira nasib tak baik jatuh sama tarikh dengan perhimpunan tersebut...hehehe...

Minta-minta lah lepas ni dah tak jadi macam ni.... tak pernah tengok jalan sesak sampai mcm tu...

No comments:

Jejak Jari