Jom Kita Kawan!!

12 April 2011

Cuti-cuti malaysia

Assalamualaikum semua...

lamanya tak update sini... biasalah kerja makan gaji, tentu susah nak mengular nih.... apehal aku tempek gambar kat atas tu kan? ... ermm tu yang dok buat aku bz... kene uruskan kemasukan kapal ni... tu yang tak sempat nak jenguk sini...blogwalikng pun terbantut.... n baru teringat, geng group 8 ramai lagi aku lom jenguk... ok lah lupakan pasal keje....

hujung minggu lepas patutnya ada meeting di Melaka... dah book hotel n bayar, last2 minit tak jadi...so alang2 dah bayar tu, aku teruskan je bawak keluarga ke A famosa Resort....korang mesti pernah pergi kan... aku dah 2 kali ke situ... tapi kali ni baru betul2 jalan dalam A famosa Resort tu... oleh kerana pergi ramai, aku ambil banglo 4 bilik... ok untuk yang nak pergi ramai2...ruang tamu luas dan ada private pool.....pool tertutup la...ada yang open pool tapi nanti org nampak plak...walaupun aku x berendam tapi laki aku berendam...ahahaha..mana leh org tengok...tambah plak kalo perempuan yang tengok... huuuh... gurau jer....kang ada plak org kata aku syok sendiri plak...



 Hazeeq beraksi dengan swimming suit...ketat hingga menampakkan momtotnya

 Hariz dengan mak saudaranya...

 Gambar kandid ni... tengok aksi aku kat belakang tu...mcm kat sarkas plak... ni acctually nak amik gambar ruang dalam umah tu....

 aku yang gemuks dengan adik iparku yang kurus...kerusi tu rasanya usang gile... xsesuai untuk banglo yg kami ambil tu...

 Hariz, dari jauh nk mandi, dekat2 takut pulak...aku memang x mandi, sebab takut tak terapung...xada lah...sebab ada yang bukan muhrim dalam umah tu, sebab tu aku x mandi...kalu tak paling terawal berendam. Test skill kuak lentang.

 Daddy n Hazeeq

 Mummy n Hariz


 gambar dalam rumah

 hahahahahaha...saja letak gambar ni.... gambar hot n cekci...xpa kot pasal dia lom baligh...

 
ni plak gambar pool tu...

keseluruhan pasal banglo ni aku bagi 70 daripada 100.. banglo ni no 281. Lama sikit tapi ok la...katil ok, semua bilik queen size. tiap2 bilik ada aircond... bilik air bawah ada 1, atas ada dua... dua bilik kat atas kongsi satu bilik air, master bedroom ada bilik air sendiri... carpark ok boleh masuk 4 kereta... cuma, lampu luar rumah ada yang tak menyala, lampu kat ruang tengah kat tingkat atas pun x nyala...nampak scary sikit...n kat ruang tamu, tak ada sofa baru.... ada kerusi rotan je...cukup untuk 6 org duduk.... tapi banglo tu katanya amat sesuai untuk 8 org dewasa.... Nett price untuk banglo ni RM828 (pasal aku checkin hari sabtu)... kalau checkin hari isnin hingga ahad harga RM488.

Cik Puan Zura

No comments:

Jejak Jari