Jom Kita Kawan!!

22 April 2011

Gerak Hati Seorang Ibu....

Kisah bersambung dari semalam punya kes...demam selsema yang agak teruk... hingga nak bernafas pun panas je lobang idung...

Hazeeq ok x buat perangai...tapi hariz, masyaAllah.....mungkin dia kecik lagi kut....kememe org kata...korang tau tak kememe tu ape? kememe tu kuat nanges..semalam dia dok merengek2 nanges nak mintak aku dukung...pastu kene la marah ngan hazeeq... marah bukan kuat pun.... jerit sikit jer... terus la si adik ni meraung.... wahhh bingit satu bilik...rasa mcm nak marah je...tapi anak kan... nanges kita kene lah pujuk... xkan nanges nak sepak terajang pulak... anak tu kan permata hati... nanges kita pujuk dia diam la... nak perhatian la katakan.....

so, gagahkan la juga dukung dia walaupun aku xlarat gile...dalam 5 minit dukung pastu kitaorg ber3 baring2 atas katil....hujan lebat plak...guruh... so memasing dok atas katil...

tiba2...ntah macam mana aku nampak hariz duduk kat tepi tangga...tangga umah aku tu tepinya ada besi2 jarang... hariz mcm nak terjatuh kat tangga dah... Ya Allah...tinggi tu...bederau darah aku...siap jerit HARIZZZZZZZZZZZZZ!!!...jantung aku berdegup kuat gile ah...

rupa2nya, guess what...aku tertido....betul2 hariz on the way nak ke tangga dah...abang hazeeq bukak pintu tak tutup balik...so hariz mengekor kat belakang....aku masa tu memang lari lintang pukang ambil hariz...aku terlena tu agaknya gerak hati datang kot kan....kalau aku xterjaga, tak tahu lah..... terima kasih ya Allah....berikan aku gerak hati...

Besarnya kuasa Allah....Selalu dapat gerak hati bila sesuatu yang x elok nak jadi kat org yang tersayang... terutama pada anak2...sebab itu org kata kasih ibu bawa ke syurga






Kasih sayang ibu tiada tolok bandingan kepada anak2......

Cik Puan Zura

2 comments:

nurulfzz said...

comelnye anak akak!


hye..dtg blogwalking kat cni =)

Nurulfzz.blogspot.com

Cik Puan Zura said...

tq nurul...hehe...

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!