Jom Kita Kawan!!

26 April 2011

Sepintas lalu....

assalamualaikum semua...
apa khabar? korang dah makan ker? aku dah...ari ni makan nasi + kurma ayam + SAMBAL TEMPOYAK... fuhhh...sedap...dah setahun aku x makan sambal tempoyak..pasal x ada yang jual dekat2 office ni...

hari ni kurang bz...sempat lah sambung blogwalking kat blog2 kumpulan 4... belum abis lagi...kekeke... org lain siap dah jelajah kat blog lain dah...syabas lah korang... memang rajin betul...aku hari ni blogwalking beberapa blog ajer.... ada yang x sempat nak follow sebab page korang loading lama sangat...huhu~~~ abis hank satu pc ni....

selain tu, aku buat blog lagi satu.... photography.... gambar2 yang aku pernah snap... kenangan ooo...pasal banyak belum cuci...so aku abadikan kat blog ni....aku memang suka jadik photographer...tapi tak bertauliah la... hasil cukup la untuk tatapan sendiri... yang penting aku tempek gambar2 kenangan2 yang aku suka... setiap gambar kan ada memori tersendiri...nanti boleh tunjuk kat cucu cicit... :D

kalau sudi korang follow lah blog tu yer.... terima kasih daun keladi... :)

Cik Puan Zura

No comments:

Jejak Jari