Jom Kita Kawan!!

15 April 2011

Hujan Rahmat

Hujan lebat betul kat luar...
Rasa mengantuk, rasa terkejut dengan bunyi dentuman guruh...takut tengok kilat dilangit...

Kuasa Allah kan... kilat tu kan bunuh syaitan? pada yang dah nak balik tu, hati-hati dijalan raya yer....bawak slow2....seperti selalu tentu jalan sesak teruk time hujan... xper, banyak bersabar dan tunggu giliran....yang penting selamat sampai ke rumah...

aku nak balik juga ni...tapi teksi belum sampai...semalam dah bagitau tepat pukul 5 ambik kat office...mungkin pakcik tu pun lambat sebab hujan pukul 4 tadi....shah alam kalau hujan memang teruk jalan... xper...janji selamat sampai....

selalu kat umah, kalau ujan2 mcm ni, duduk berkumpul anak beranak...saling peluk memeluk...hehe..aku peluk 3 anak sekali gus... best...sebab kalau guruh lagi kuat, lagi kuat lah pelukan anak2 kat aku...

Kalau kecik2 dulu, ujan mcm ni makan cucur ikan bilis cicah dengan sambal totok sedapnya.... korang tahu tak sambal totok tu ape? sedap gile...... tambah kalau cicah dengan cucur ikan bilis....waaaaa....teliur kan.....

Hujan hari jumaat ni, hujan rahmat agaknya.... :)

Cik Puan Zura

5 comments:

Hazrina Erin said...

kat bangi pun hujan~hujan rahmat^^

sarah said...

Salam dah pos ke coklat sarah tu..tak sabar nak nyam.nyam..he..he.he

Cik Puan Zura said...

sarah...belum2....akak akan ke sungai petani minggu depan...ingat nak hantar kat awak...dekat tak?

akutetapaku.com said...

singgah n polo kembali..

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Natasha Farina Arifin said...

Hi awak. Sile datang dan follow kite tau!
I oledi follow u….=)
Between nice entry dan nice giler this belog!
http://sharemyloves.blogspot.com/

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!