Jom Kita Kawan!!

04 March 2011

Kalau Korang Nak Tahu

harini lunch makan mcdonald jer...dari pagi perut ni kosong...lapar sangat2 dah ni... tapi call lambat...jadi nak kene tunggu lama pasal tengah peak hour...

adoi perut ni dah menggeletar ni...dah la bau lauk org sebelah ni kuat mengenyat...sian aku..kehkehkeh...

alkisahnya nak diet nih...sebab badan naik mendadak...lepas bersalin dah kurus SIKIT lepas tu, NAIK balik...TEMBUN plak tu...nak tahu napa cepat naik? senarionya mcm kat bawah ni:-

Mummy: abang, mulai hari ni zura x nak makan nasi dah lepas kul 6..
Daddy: nape plak?
Mummy: sebab nak diet, nasi kan mengemukkan....
Daddy: owh, bagus gak tu... (sambil angguk kepala), then dia tanya, abistu nak beli apa makan malam ni untuk mummy?
Mummy: jangan beli makanan berat, beli je coklat kat 7-11.

Tapi, tiap2 makan aku makan coklat (bar yang besar)... saiz 10 x 3 tu...hasilnya, diet xmenjadi pasal makan coklat tiap2 malam....serius memang naik gila berat badan... takut neh..nyesal x sudah beb... now nak kontrol balik... pasal smlm kul 2 pagi tgk oprah show...kesan guna berlebihan pada badan...takut gila...

insaf lepas ni xmau makan coklat lebih2 lagi dah... sekali sekala leh kot...xoxoxo

No comments:

Jejak Jari

Terima Kasih, Datang Lagi Yea!!