Jom Kita Kawan!!

29 March 2011

Amik yang +ve buang yang -ve...

kadang2 bila baca komen yang mcm terkena batang idung sendiri ni, rasa mcm downnnnnnnnnnn je rasa, ye lah macam kene hantam balik je....tapi its okey... amik yang +ve side jer...kalau amik -ve side mesti dah malas nak blogging....

tapi apa nak buat...kadang2 betul juga kan apa yang orang komen ... kita tak nampak apa yang kurang dalam blog kita ni...berbanding dengan org lain yang jenguk walaupun jenguk kejap2 jer...well, nak amik sebagai komen membina...tapi sikit2 ada rasa down la jugak kan... sabor makcik sabor!!!! nak sokong blogger mesti bersatu ni kene terima mcm2 komen.... kene terima pandangan blogger yang otai2...mahupun blogger yang belum otai....

ASALNYA aku blog ni, nak jadikan diari...TAPI kalau hal2 diri aku dan keluarga aku sapa yang nak baca sangat kan...lagi pulak aku bukan ct nurhaliza pun...datin pun bukan.... jauh sekali seorang puteri... hanya owang biasa...lagi2 cita pasal family...lagi2 gambar...mesti org bosan kan.... nak buat mcm mana...kadang2 ada idea tapi xada depan pc nak menulis... tgk la nanti kot2 dapat adiah lappy dari hubby...leh la selalu ber blog...nampaknya nak kene stop tulis banyak pasal hal2 keluarga aku~~~~  ye la...kene jadik lebih kreatif...
guna kata nama "aku" je la lepas ni... awal2 dulu dah guna kata ganti nama "aku" tapi ntah napa awal2 bulan ari tu terguna "saya".... keliru dalam blog sendiri ni......

ape2 je la...janji aku bahagia....

3 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

tak pe..ikut selesa kita juga kalau nak ikut rentak org lain. luahkan bakat menulis tu. ramai yg nak baca.

Qalesha said...

Knp kak? Ada org komen tak elok psl blog akak ker? hmm.. takpe, lantak jer, angah pun berblog sekadar diary dan bercerita untuk diri sendiri jek.. tu yg fren list pun tak ramai, sekadar beberapa org teman je yg ade bukak... Lg pulak kalo tension ngan org ulis untuk kepuasan sendiri, takde la org tu nk baca, hahaha

Zura said...

ehh,, tak ada lah...
akak tengah berusaha nak naikkan blog ni...tu yang tulis pasal tu...

tengah nak promo kan blog ni, jadi kadang2 ada komen2 yang mcm terkena ngan diri kita...tu yg down tu... tapi down sebab baru tau kelemahan blog selama ni...

maklumlah, kawan kat luar semua dah lari dek kerana x ada masa nak lepaking2... nak gak dapat kawan2 maya ni... :)

Adzriel ~ thanks for add and komen...

Jejak Jari